piątek, 6 maja 2011

Napisz, z czego słynie ziemia, na której mieszkasz...

Jakiś czas temu, we wpisie Niestandardowe zadania, napisałam o zadaniu (klasa III, podręcznik "Wesoła szkoła"), które Tosiek wykonał pisząc niemalże haiku. Było minęło... tymczasem ostatnio ruch na tym blogu jest zasilany głównie przez kogoś, kto uporczywie szuka tego właśnie w googlach. Wpisuje tam owo tytułowe zdanie w różnych wersjach - podliczyłam statystyki, jest to około 150 wejść na mojego bloga z tego zapytania. Nie podejrzewam o taki dziki upór jednej osoby, sądzę że są to raczej uczniowie (ich rodzice?) klas trzecich, którzy teraz właśnie doszli w podręczniku do tego zadania. Daruję sobie komentowanie tego, bo pewne pytania same się cisną na usta... odpowiedzi także. Zastanawia mnie tylko, czy któryś z tych dzieciaków przepisał tekst Tośka? I jak tę pracę ocenił nauczyciel?

Właśnie do mnie dotarło, że pomalutku minął blogowi roczek! Rok temu dokonałam pierwszych wpisów, czas byłby może na jakieś podsumowanie tego dziwnego roku...mam nadzieję, że takie wkrótce nastąpi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz