poniedziałek, 3 stycznia 2011

I jeszcze linki

Zastanawiałam się, czy edytować poprzednie posty, czy dodawać coś nowego, ale w końcu doszłam do wniosku, że podczas edytowania linki utkną w tłumie. Dziś przypadkiem trafiłam na fantastyczne arkusze do drukowania z języka angielskiego. Idealne dla młodszych, ale i starsi mogą zabawowo coś utrwalić.
Spotkałam też stronę, gdzie można stworzyć arkusze z konkretnymi zadaniami z matematyki, a raczej arytmetyki.
No i moje dzisiejsze odkrycie: zadziwiające homeschoolujące mamy :-) Można sporo podpatrzyć, choćby w kwestii urządzenia pokoju do nauki!
Mama Jenn
I blog "matematyczny" (trochę jak nasz :-) 1+1+1=1
Jeszcze tu warto zajrzeć i tu.
Przejrzałam pobieżnie i jestem pod wielkim wrażeniem. Ile wspaniałych, edukacyjnych rzeczy można zrobić samemu, stosunkowo niewielkim kosztem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz